تفاوت چرم طبیعی و مصنوعی

لباس بدنسازی شرافیت

چکیده تفاوت چرم طبیعی و مصنوعی

چرا چرم طبیعی:

1.مقاومت بالا در برابر کشش در عین انعطاف

2.دوام زیاد

3.طبیعی می باشد و برای سلامتی مضر نیست

 

تفاوت چرم طبیعی و چرم مصنوعی

1.چرم طبیعی بافت ظاهری یکسانی ندارد در صورتیکه چرم مصنوعی به دلیل تولید در دستگاه  و با فرمول یکسان از طرح های متفاوتی بر خوردار نمی باشد.

2.چرم طبیعی در برابر حرارت آتش مقاومت بالایی دارد در صورتیکه چرم مصنوعی در برابر حرارت واکنش نشان می دهد و تغیر حالت می دهد.

3.چرم طبیعی بوی طبیعی دارد و چرم مصنوعی به دلیل اینکه از فراورده های نفتی تولید می شود بوی خاص خود را دارد.

4.چرم طبیعی از مقاومت بسیار بالاتری نسبت به چرم مصنوعی برخوردار می باشد.

 

روش نگهداری از محصولات چرمی:

به هیچ عنوان با آب شست وشو نشود.

برای حفظ سلامت و نرمی چرم از واکس استفاده کنیم.

  1. کمربند بدنسازی شرافیت
    کمربند بدنسازی شرافیت

 

 

چرم مصنوعی
چرم مصنوعی و چرم طبیعی

در این مقاله به روش های شناختن چرم اصل از چرم مصنوعی می پردازیم.

تشخیص چرم طبیعی از چرم مصنوعی قطعا کار آسانی نیست. بیشتر مردمی که در بازار خرید میکنند بیشتر به دنبال کیفیت هستند. به همین خاطر است که برای اطمینان پیدا کردن از جنس کیف و یا کفش برچسب زیر محصول را میخوانند. این مسئله که چرم دارای کیفیت بسیار خوبی است، در بین مردم جا افتاده است. در زمان های قدیم تمامی افراد می دانند که چرم طبیعی نسبت به چرم مصنوعی جایگاه بالاتری دارد. اگرچه نسبت به گذشته چرم مصنوعی دچار تغییرات بسیار زیادی شده است. اما هنوز نمیتواند به اندازه چرم طبیعی کیفیت بالایی داشته باشد. بازار سیاه چرم روز به روز بزرگ تر میشود. به این ترتیب روش تشخیص چرم طبیعی از مصنوعی روز به روز برای خریداران سخت تر میشود. مخصوصا اگر به دنبال لوازم بدنسازی از جمله کمربند بدنسازی شرافیت  هستید.

READ  لباس عضله ای چیست؟

چرم مصنوعی چیست و چه ویژگی هایی به ما می دهد؟

این چرم به طور مصنوعی از ماده های پلاستیکی به اسم PVC و PU تولید میشود. روش تولید چرم مصنوعی به دو شکل انجام می شود. هر کدام از اینها شرایط خاص تولید خود را دارند. با تمام این ها استفاده از چرم مصنوعی بیشتر از چرم طبیعی است. دلیل این مسئله این است که بیشتر مردم به خاطر گرانی چرم طبیعی و یا مسائل اخلاقی (حقوق حیوانات) در ساخت مبلمان، خانه ، کیف و ساک ورزشی … به صورت گسترده مورد استفاده قرار میگیرد.

ساک ورزشی شرافیت
ساک ورزشی و بدنسازی چرم شرافیت

چگونه میتوانیم چرم طبیعی را از چرم مصنوعی تشخیص بدهیم؟

در زمان خرید چرم، نکات زیر را به خاطر داشته باشید و آنها را به مو به مو انجام دهید. روش های زیر به صورت علمی و کاربردی ثابت شده است.

 

1.     لمس کردن (باید چرم طبیعی را در هنگام لمس کردن احساس کنید)

وقتی که شما یک کیف و یا یک کفش را در دست میگیرید، باید سطح آن را لمس کنید. معمولا چرم های طبیعی احساس گرمی را منتقل میکنند. شما در چرم مصنوعی سختی و سردی را حس خواهید کرد. بعد از این کار با نوک انگشتان خود روی چرم فشار وارد کنید. می بینید که چرم طبیعی بعد از کمی فشار چروکیده میشود، اما سریع به حالت اصلی خود باز میگردد. اگر چرم مصنوعی باشد این ویژگی را ندارد. زمانی که یک محصول چرم در دستان خود دارید تلاش کنید که با ناخن یک خراش کوچک روی آن ایجاد کنید. می بینید که چرم اصطلاحا «گُل پوست» شده است. این یعنی چرم به خراش واکنش نشان میدهد.

READ  ورزش با لباس پنبه ای بهتر است یا پلی استر ؟
تشخیص چرم طبیعی
آموزش در سایت شرافیت

2.     بو کردن (بو کردن باعث میشود تا چرم طبیعی را تشخیص بدهید)

اکثرا چرم واقعی بوی متفاوتی  دارد و خوشایند است. همچنین میتوانید کمی حس شیرین و سر زندگی را در بوی آن حس کنید. میزان شدت این بو بستگی به نوع محصول دارد. وقتی که میخواهید خرید کنید باید به این مسئله توجه کنید که بسیاری از تولید کنندگان میدانند که بوی چرم به چه شکل است؛ به همین خاطر کالاهای تقلبی با بوی چرم طبیعی تولید میکنند. این محصولات در بلند مدت رایحه ی خود را از دست می دهند. به همین خاطر شما باید از برند ها و تولید کننده های معتبر اقدام به خرید کنید. اگر دنبال ورزش هستی حتما چرم لیفت مچبندی شرافیت رو ببین .

تشخیص چرم
چرم طبیعی یا مصنوعی

3.     مشاهده کردن (با این کار شما میتوانید طبیعی بودن آن را تشخیص دهید)

در زمانی که محصول را در دستان خود دارید به خوبی به آن نگاه کنید. سطح چرم طبیعی باید به صورت هموار، دانه دانه با منافذ کوچک و خطوط مورب باشد. بالعکس چرم های مصنوعی سطح کامل و بسیار براقی دارد و از خط های مورب و دانه دانه در آن خبری نیست. با فناوری های جدید ساخت چرم، شناختن چرم مصنوعی از چرم طبیعی (از لحاظ دیداری) بسیار سخت شده است.از کمربند بدنسازی چرم گاوی شرافیت دیدن فرمایید .

لمس چرم طبیعی
چرم طبیعی یا مصنوعی

شرافیت با تولید لوازم بدنسازی ، لباس ورزشی مردانه و لباس ورزشی زنانه  میتواند به شما کمک کند تا به راحتی ورزش کنید.

با شرافیت همراه باشید

تفاوت چرم طبیعی و مصنوعی

مقاله‌های پیشنهادی

keyboard_arrow_up

طراحی و توسعه توسط کاسبی