روش های ارسال

در  شرافیت شما میتوانید با توجه به وقتتان ، زمان  و نحوه ی دریافت بسته خود را تعیین کنید .

پست

یکی از روش های ارسال در شرافیت پست می باشد . شما میتوانید بدون در نظر گرفتن منطقه جغرافی خودتان روش ارسال بسته تان را پست انتخاب بفرمایید . با انتخاب این روش ظرف مدت زمان حداکثر یک هفته( 7 روز کاری )  بسته خود را دریافت کنید . توجه  داشته باشید مبلغ پرداختی جهت ارسال با پست در  زمان پرداخت بر روی مبلغ پرداختی شما لحاظ می شود .

تیپاکس

سریع ترین روش برای ارسال بسته به سراسر ایران ، تیپاکس می باشد . با انتخاب ارسال تیپاکس طی مدت زمان  2 الی 3 روز کاری ، هرکجای ایران باشید بسته به دستتان خواهد رسید . توجه داشته باشید روش پرداخت هزینه تیپاکس به صورت پس کرایه می باشد . هزینه پس از دریافت بسته ، درب منزل قابل پرداخت به مامور تیپاکس می باشد ؛ هزینه تیپاکس بسته به مسافت و وزن بسته متغیر می باشد .

مژده به تهرانی ها ، در تهران با انتخاب روش تیپاکس بسته ی شما ظرف 24 ساعت به دستتان خواهد رسید .

الوپیک

تهرانی های عزیزی که تمایل دارند پس از ثبت سفارش و در همان روز بسته خود را دریافت کنند ، کافیه روش ارسال خود را الوپیک انتخاب کرده  و همان روز بسته خود را دریافت کنند . توجه داشته باشید روش پرداخت هزینه الوپیک به صورت پس کرایه بوده. هزینه پس از دریافت بسته ، درب منزل قابل پرداخت به مامور الوپیک می باشد. هزینه الوپیک بسته به مسافت  متغیر می باشد . همچنین اگر تمایل به دریافت بسته در  همان روز هستید ، قبل از  ساعت 16 سفارش خود را ثبت و نهایی کنید ، ارسال سفارشات ثبت شده بعد از ساعت 16 به روز کاری بعد موکول خواهد شد .

توجه داشته باشید ارسال بسته ها و تحویل به پست و تیپاکس بین ساعت 10 تا 12 ظهر انجام میشود ، در نتیجه در صورتی که سفارش شما بعد از ساعت 10 صبح ثبت شود ارسال بسته به روز بعد موکول خواهد شد .

 شرافیتی عزیز لطفا در زمان ثبت اطلاعات آدرس ، مشخصات و شماره تماس خود را به صورت صحیح وارد کرده تا مامور مربوطه در زمان رسیدن به مقصد با شما تماس گرفته و بسته را تحویل دهد ؛ درصورت ثبت اطلاعات ناقص ، اشتباه و یا عدم وجود شخص دریافت کننده بسته ، بسته به اداره مربوطه برگشت خورده و هزینه برگشت و ارسال مجدد به عهده مشتری می باشد.

درصورت وجود هرگونه ابهام یا سوال و همچنین پیگیری کد مرسوله بسته خود ، به پشتیبان پیام دهید .

با تشکر

 

keyboard_arrow_up

طراحی و توسعه توسط کاسبی