در زمستان چه رنگی بپوشیم؟

ژیله زمستانی
رنگ به نظر شرافیت

مقدمه ای درباره در زمستان چه رنگی بپوشیم

شیک پوشی و زیبا بودن برای بیشتر افراد مهم است و آن‌ها همواره به دنبال راهی هستند. تا خاص و خوش پوش‌ به چشم بقیه برسند. شرایط جوی مخصوص هر قسمت سبب شده است. تا بعضی از رنگ‌ها در بعضی از فواصل از زیبایی بیشتری جلوه میبرند و بیشتر استفاده شوند. زمستان از جمله فصل‌های سرد سال است که علاوه بر اینکه لباس‌های مخصوص خود را دارد. زمستان فصل‌ سرد سال است که افزون بر اینکه لباس‌های مخصوص خود را دارد.

اگر از آن گروه از مردمی هستید که روی استایل خود بسیار حساس هستند. و می خواهند تا از جذابیت آن بیشترین بهره ممکن را ببرند بایستی به رنگ لباس‌های خود نیز دقت بیشتری کنید. انتخاب رنگ عالی برای فصل مورد نظر نیز بستگی دارد و حتما رنگ‌های گرم برای فصول سرد سال. و رنگهای سرد نیز برای فصول گرم سال آپشن های خوبی احتساب می شوند. در این مقاله با ما همراه باشید و با بهترین رنگ‌های مناسب فصل های زمستان آشنا بشوید. تا بتوانید یک پوشش بسیار جذاب زمستانی برای خود بسازید.

در زمستان چه بپوشیم؟

نکات کلیدی لباس پوشیدن در فصل زمستان:

رنگ پوست خود را بشناسید

پیدا کردن رنگ مناسب پوست، اساساً سبب درک بهتر صورت تان می‌شود. شناختن رنگ پوست باعث می‌شود که در انتخاب لباس خود گام‌های اشتباه برندارید. و لباس مخصوص رنگ پوست خود را انتخاب کرده و جذابیت استایل خود را افزایش دهید. رنگ پوست‌ها به ۶ نوع تقسیم بندی می‌شوند:

  • اولین نوع پوست خیلی روشن: مشخصاتی که این نوع پوست به شما می‌دهد. این است که این گروه از پوست‌ها کمی صورتی رنگ و دارای کک و مک هستند. در روبرو نور خورشید به آسانی دچار آفتاب سوختگی می‌شوند زیرا تناژ رنگ پوست خنکی دارند.
  • دومین نوع پوست سفید: رنگ‌های آبی رنگ زیر چشم نشان می‌دهد پوست شما سفید است. و اصطلاحا به آن پوست سفید و شیری رنگ گفته میشود.
  • سومین نوع پوست گندمی یا خرمایی: در برابر نور آفتاب گاها دچار سوختگی میشود.
  • چهارمین پوست سبزه: این رنگ پوست مانند رنگ زیتون می‌ماند. مردمی که این رنگ پوست را دارا می‌باشند معمولا موهای تیره دارند. این پوست از مخلوط سه رنگ زرد سبز کمی هم قهوه‌ای ساخته شده.
  • پنجمین نوع پوست تیره: رنگ پوست تیره برنزه است و خیلی کمتر اتفاق میافتد در برابر اشعه خورشید بسوزد.
  • ششمین نوع پوست سیاه: بیشتر آفریقایی‌ها این رنگ پوست را دارا می‌باشند. تیره‌ترین رنگ پوست در بین مدل های مختلف پوست می‌باشد.
READ  اول چربی سوزی کنیم یا عضله سازی؟

در آخر شکی نیست که بعضی رنگ‌ها برای بعضی زمینه‌های پوستی مناسب‌تراند. اگه پوست گرم دارید بهتر است سراغ رنگ‌های قرمز، نارنجی، قهوه‌ای و زرد بروید.

این رنگ‌ها برای شما عالی هستند.

رنگ مناسب با پوست شما در شرافیت

چند لایه لباس بپوشید

به جای پوشیدن یک لایه لباس ضخیم از چندین لایه لباس نازک روی یکدیگر استفاده کنید. این کار هم بهتر شما را گرم می‌کند و هم باعث می‌شود. که بتوانید هر زمانی هوا گرم شد چندین لایه از لباس هایتان را در بیاورید.

زمستان با شرافیت

از اکسسوری ها غافل نشوید

اکسسوری‌هایی مانند شال، انواع روسری، دستکش،کلاه و هدبند شامل بخش‌هایی هستند. که می‌توانند به تنهایی فرم و استایل لباس پوشیدن شما را از نظر رنگی متافوت کنند. به همین دلیل بهتر است در هنگام انتخاب آن‌ها به رنگ هایشان دقت کنید. و با یک اشتباه کم کل استایلتان را از بین ببرید.

زمان استفاده از اکسسوری‌ها می‌توانید ابتدا لباس هایتان را یک بار به صورت مرتب بچینید.. البته برای بهتر گرم ماندن حتما حوستان را جمع کنید که چه جوراب هایی می پوشید. و برای فصل زمستان از نوع ضخیم و پشمی استفاده کنید .

10 رنگ مناسب لباس‌های زمستانی

1.   مارسالا

در انتخاب رنگ پوشش تان مانند مانتو، پالتو، لباس‌های بافت، رنگ مارسالا را گوشه ذهن داشته باشید. اگه همیشه میخواهید خاص بودن را تجربه کنید احتمالا این رنگ مناسب شماست.

رنگ مناسب زمستان در شرافیت

2.   خردلی

رنگی گرم، دلپذیر، با آرامش که حس بسیار خوبی را به شما و اطرافیانتان می دهد. این رنگ برای کسانی است که می‌خواهند بر پیرامون خود تاثیرگذار باشند. و احساس گرمی و آرامش را هم به خود و هم به دیگران انتقال میدهد

READ  در زمستان چه بپوشیم ؟
رنگ خردلی در شرافیت

3.   شتری

رنگ شتری نیز جز رنگ‌های هایی است که طرفدارهای بسیار زیادی دارد و گویا هیچ وقت از لیست رنگ‌های پرطرفدار کنار نرفته است.

4.   سبز زیتونی

کافی است یک دفعه از این رنگ در لباس‌های خود استفاده کنید تا متوجه شوید. این رنگ تا چه اندازه با پوشش شما و فصل‌های سرد سازگار میشوند. این رنگ در تعداد بسیار زیادی از سری های پاییز و زمستان طراحان مشهور استفاده شده است.

لباس زمستانی شرافیت
خرید پلیور ورزشی شرافیت

5.   خاکستری/ آبی

این رنگ مانند تصور کردن یک sky بارانی و ابریست، این رنگ نیز مخاطبان مخصوص خودش را دارد و جز رنگهاییست. که در فصل پاییز و زمستان بیشتر مورد طرفداران زیادی پیدا می کند و در ماه‌های گرم سال طرفداری ندارد.

رنگ آبی در زمستان

6.   سدری

با این رنگ میتوانید گرمای کویر را به روزهای سرد زمستان بیاورید. رنگ خاکستری مایل به سبز رنگی شیک، زیبا و کمی متفاوت است..

7.   کبود

کبودی رنگ بسیار شبیه به رنگ مارسالا است، اندکی تیره‌تر از رنگ مارسالا میباشد.

8.   ارغوانی یا بنفش

رنگ ارغوانی رنگی بسیار جذاب است. این رنگ برای پوششهای ساده و برخی از لباس‌ها مثل شال و روسری یا تی‌شرت مناسب است. به دلیل فرق داشتن  این رنگ نسبت به سایر رنگ‌ها برای پوشش‌هایی مانند کفش و بوت جالب نیست.

9.   نارنجی یا پرتقالی

پرتقال شما را به یاد زمستان است و رنگ پرتقالی هم رنگ مورد استفاده در فصل زمستان احتساب میشود و پوشیدن این رنگ شور و نشاط شما را بالا میرود.

تیم لباس ورزشی شرافیت  با هدف کیفیت بالا در محصولات به تولید انواع لباس ورزشی و لوازم بدنسازی پرداخته است . با لوازم و لباس های برند شرافیت میتونید با خیال راحت ورزش کنید.

READ  اهمیت پوشیدن لباس ورزشی

در زمستان چه رنگی بپوشیم؟

مقاله‌های پیشنهادی

keyboard_arrow_up

طراحی و توسعه توسط کاسبی