شلوار اسلش و نحوه ست کردن آن

در این مقاله میخواهیم از نحوه ی ست کردن شلوار اسلش صحبت کنیم . با فراگیر شدن استفاده هر چه بیشتر از لباس های ورزشی در بین جوانان، تولید شلوارهای سبک و راحت نیز افزایش یافته است. یک نمونه از این لباس های ورزشی اسلش می باشد که استفاده از آن روز به روز زیاد و زیادتر می شود به طوری که به عنوان یکی از مهمترین وسایل در کمد لباس ورزشکاران به شمار می رود. این شلوار دیگر محدود به تمرینات ورزشی ورزشکاران نیست و به لباسی مناسب برای مهمانی های خودمانی، پیاده روی، سفر و کوه نوردی تبدیل شده است.

 

  • شلوار اسلش چیست؟

  • شلوار اسلش به انگلیسی(joggers) که در اوایل به عنوان یک لباس ورزشی تولید شد، نوعی شلوار ورزشی می باشد که هم زنانه و هم مردانه می باشد. این شلوار بسیار سبک و راحت است به طوری که از قسمت ران تا ساق پا تنگ تر می شود و دلیل آن وجود کش های پهن و گاهی خود پارچه است.
  • جنس شلوار اسلش از نوع کشباف است. این شلوارها استفاده های زیادی دارند و به نوعی می توان گفت چند کاره اند که بستگی به استفاده مصرفه کننده دارد که کجا از آن استفاده می کند.
  • شلوار اسلش روز به روز در بین مردم بخصوص جوانان و ورزشکاران محبوب و محبوب تر می شود و دلیل آن ظهور ترندهای ورزشی مختلف در دنیای مد می باشد که بعد از ظهور آنها شلوار اسلش تنها فقط یک شلوار راحت ورزشی و ارزان قیمت نبود بلکه شلواری بود که در صورت ست شدن با لباس های مناسب ، خیلی شیک و جذاب خواهد بود. امروزه به دلیل تولید انواع مختلف این نوع شلوار، علاوه بر استفاده ورزشی می توان در مکان های رسمی تر نیز از آن استفاده کرد.
  • این شلوارها در 4 سایز تولید می شوند که شامل مدیوم، لارج، ایکس لارج و دو ایکس لارج هستند. همچنین برای استحکام هر چه بیشتر لباس در پشت آن از دو جیب استفاده می شود
  • جنس شلوار اسلش

  • اگر شما از استفاده کنندگان این نوع از شلوارها هستید، حتما درک کرده اید که به دلیل ماهیت شلوار که براساس راحتی ساخته شده است در دوخت این نوع شلوار از پارچه های کشی استفاده می گردد.
  • شلوارهای اسلشی که پارچه آنها از درصد پلی استر بیشتری نسبت به نخ باشد، دوام و ماندگاری بیشتری دارد.اما باید این نکته را هم در نظر گرفت که برخی از نمونه های شلوارهای اسلش کشی نیستند و برای ایجاد خاصیت کشسانی از قواره های بزرگ تری نسبت به پارچه های دارای کشسانی استفاده می کنند.
  • جنس این شلوارها از نخ پنبه و فلامنت است که به راحتی هوا از لایه های آن عبور می کند و هیچ عوارضی برای پوست و یا حساسیت پوستی برای مصرف کننده ندارد.
  • جنس شلوار اسلش
  • شلوار اسلش مردانه

شلوار اسلش بخشی از تیپ جوانان و نوجوان می باشد که خیلی زود وارد دنیای مد مردها راه یافت و تا به امروز توانسته در بین جوانان محبوبیت زیادی کسب بکند. مهم ترین مزیت شلوار اسلش پسرانه این است که از مد نمی افتد. این شلوار را می توانید با انواع کفش های اسپورت ست بکنید و از راحتی و شیک بودن خود نهایت لذت را ببرید.

READ  حراج زمستانه در لباس های برند
شلوار اسلش مردانه
شلوار اسلش مردانه شرافیت
  • شلوار اسلش زنانه و دخترانه

اوایل این شلوارها بیشتر توسط مردها و پسران جوان استفاده می شد اما با گذشت زمان استفاده از این نوع شلوارها در بین بانوان و دختران مرسوم شده است. اما تولید لباس های اسلش زنانه و دخترانه نسبت به لباس مردانه بسار کمتر است و جنس و کیفیت آنها نیز کم تر است و حتی گاهی بانوان مجبور هستند به علت پیدا نکردن جنس مورد نظرشان از مدل های مردانه استفاده بکنند.

شلوار اسلش زنانه
چگونه اسلش ست کنیم
  • شلوار اسلش را چگونه ست کنیم؟

یکی دیگر از ویژگی های مثبت استفاده از شلوارهای اسلش امکان ست کردن آنها می باشد که این کار را به روش های مختلفی می توان انجام داد. همچنین با اینکه اسلش یک شلوار غیر رسمی است ولی می توان آن را طوری ست کرد که جنبه رسمی هم داشته باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا نحوه ست کردن شلوار اسلش را با انواع لباس های دیگر تشریح بکنیم:

ست کردن شلوار اسلش

  • ست کردن شلوار اسلش با سویشرت

ترکیب اسلش با سویشرت می تواند یک ترکیب فوق العاده برای استایل شما در فصول سرد باشد. با ست کردن شلوار اسلش و سویشرت احساس راحتی و نشاط به شما دست می دهد چون دقیقا این لباس ها با همین هدف تولید شده اند. میل خودتان است و می توانید از سویشرت بدون کلاه یا کلاه دار استفاده بکنید و برای هر چه شیک تر دیده شدن می توانید یک کتانی خوب بپوشید.

اسلش و سوییشرت

  • ست کردن شلوار اسلش با تی شرت

همانطور که از قبل گفتیم هدف از پوشیدن شلوار اسلش راحتی و سبکی است که اگر با تی شرت ست بشود، به نوعی هدف آن براورده می شود. این روش برای مهمانی های دوستانه که می خواهید راحت باشید، پیشنهاد مناسبی است. پس می توانید یک تی شرت کاملاً مناسب با اندازه تن تان بپوشید و آن را با شلوارتان ست بکنید و از راحتی این پوشش لذت ببرید.ست شلوار اسلش و تیشرت را در صفحه ی محصولات شرافیت می توانید ملاحظه کنید. 

READ  پیاده روی یک ورزش ساده ولی مهم
ست شلوار اسلش و تیشرت ورزشی
شلوار اسلش و تیشرت ورزشی شرافیت

  • ست کردن شلوار اسلش با سویشرت ورزشی

یکی از جذاب ترین شیوه ست کردن شلوار اسلش، ست کردن آن با سویشرت ورزشی می باشد که یک ترکیب فوق العاده ایجاد می کند. این مدل در بین جوانان و نوجوان ورزشکار بسیار پر طرفدار می باشد به طوری که با ترکیب آنها(شلوار و سویشرت ورزشی) احساس اسپورتی به شما دست می دهد. نکته دیگر اینکه برای جذابیت هر چه بیشتر با این مدل پیشنهاد ما استفاده از کتانی های ورزشی است.

شلوار اسلش گتر
اسلش گتر شرافیت ل

 

  • ست کردن شلوار اسلش با پلیور کلاه دار

این مدل هم می تواند برای برخی افراد جذاب باشد و می توانید در موقعیت های مختلف از جمله موقع خرید یا کافی شاپ رفتن از این ترکیب استفاده بکنید. همچنین می توانید چند لباس زیر آن بپوشید تا با ست کردن شلوار اسلش با پلیور کلاه دار متفاوت تر دیده شوید.

اسلش و لباس کلاهدار
اسلش و ست کردن آن
  • ست کردن شلوار اسلش با کت جین

همیشه سلیقه ها متفاوت می باشد. اگر از آن دسته از افرادی هستید که به پوشیدن کت جین علاقمند هستید می توانند آن را با شلوار اسلش ست بکنید و در تعطیلات آخر هفته، مهمانی های دور همی از آن استفاده بکنید و از پوشش خود لذت ببرید.

اسلش و کت جین

  • ست کردن شلوار اسلش با کت چرم

اگر به پوشیدن کت چرم علاقه دارید، جای نگرانی نیست و می توانید شلوار اسلش خود را با کت چرم نیز ست بکنید. ترکیب این مدل می تواند یک احساس راحتی و ورزشی برای شما بوجود آورد.

ست کردن شلوار اسلش
غیر معمول بودن شلوار اسلش و کت چرم
  • ست کردن شلوار اسلش با پیراهن مردانه

برای مراسمات نمیه رسمی ترکیب اسلش با پیراهن نیز می تواند ترکیب جذابی باشد، گرچه این ترکیب در نظر ناهماهنگ جلوه می کند اما می توان با پوشیدن یک پیراهن استین دار آن را با اسلش ست کرد.

READ  بهترین حرکات بدنسازی تقویت عضلات سرشانه
شلوار اسلش و پیراهن
چگونه شلوار اسلش ست کنیم ؟
  • ست کردن شلوار اسلش با کاپشن

یکی از پوشاک های محبوب مد کاپشن می باشد که می تواند گزینه مناسبی برای ست کردن با انواع شلوار اسلش باشد و اگر از کاپشن های کوتاه استفاده بکنید که چه بهتر است و کمک خوبی می کند تا اسلش تان را به خوبی نشان دهد و هم حس و حال ورزشی و راحتی به شما بدهد و هم تیپ تان را جذاب تر جلوه دهد.

  • کفش مناسب برای شلوار اسلش

یکی از دغدغه های مصرف کنندگان شلوارهای اسلش ست کردن آن با کفش مناسب می باشد که این خود یک مسئله بسیار مهم می باشد. شلوارهای اسلش را می توان تقریباً با انواع مختلف کفش استفاده کرد، اما مهمترین و مطمئن ترین کفش ها برای ست کردن با اسلش، کفش های کتانی بخصوص کتانی ساق بلند است که می تواند یک ترکیب فوق العاده عالی و جذاب از شما جلوه دهد.

هنگام استفاده از کتانی سعی کنید که همیشه کتانی های تان تمیز و سالم باشد و ظاهری آراسته داشته باشید. همچنین اگر قصدتان شرکت در مهمانی های نیمه رسمی می باشد، می توانید کفش های رسمی مناسب بپوشید. سعی کنید بیشتر از کفش های بدون بند استفاده کنید که پوشیدن آنها بدون جوراب هم می تواند جالب باشد.

شلوار اسلش و کفش کتانی
ست کردن شلوار اسلش مردانه و کتانی

برای خرید لباس ورزشی و لباس بدنسازی بانوان و آقایان به www.sherafit.com  مراجعه کنید.  

برای دیدن مدل ها و عکس های محصولات شرافیت بر روی لینک های زیر کلیک کنید :

https://www.pinterest.com/sherafit/

https://medium.com/@sherafit.sportwear

https://www.instagram.com/sherafit_/

https://virgool.io/@sherafit.sportwear

 

شلوار اسلش و نحوه ست کردن آن

مقاله‌های پیشنهادی

keyboard_arrow_up

طراحی و توسعه توسط کاسبی