ویژگی های ساک ورزشی خوب

ست لوازم بدنسازی شرافیت

خرید بهترین ساک ورزشی

موارد زیر را به هنگام انتخاب ساک ورزشی مد نظر قرار دهید

ساک پارچه ای شرافیت
ساک پارچه ای شرافیت

مقاومت و دوام ساک ورزشی

  • به هنگام انتخاب یک ساک، لازم است از مقاومت آن نیز مطمئن شوید. در انتخاب یک ساک ورزشی ، در ابتدا به جنس، نوع دوخت و نحوه اتصالات آن توجه کنید. گیره‌ها و زیپ‌های ساک را مورد بررسی قرار داده و در صورتی که جنس بادوامی دارد، آن را انتخاب کنید. برخی از ساک‌ها ظاهر جذابی دارند، اما زیپ و گیره‌های استفاده شده در آن‌ها، دوام و مقاومت بسیار پایینی دارند.

بنابراین محصولی که هم از نظر ظاهر هم از نظر جنس قابل قبول باشد، ارزش خرید کردن دارد.

قابلیت تنفس ساک؛ ساک ورزشی چرم، برزنتی و …

ساک ورزشی شرافیت
ساک ورزشی و بدنسازی چرم شرافیت
  • دقت داشته باشید که قرار است لباس‌های مرطوب خود را پس از تمرین در ساک قرار دهید؛ بنابراین لازم است فضای داخلی و جنس آن به گونه‌ای باشد که لباس‌های مرطوب خشک شده و از پخش شدن بیش از اندازه بوی عرق آن‌ها در ساک جلوگیری کند. در صورتی که فضا دیواره ساک، جنس خوبی داشته باشد، می‌تواند در عدم سرایت بود به دیگر لوازم داخل ساک نیز، مؤثر باشد.

فضاهای جدا شده ساک

  • در بسیاری از ساک‌ها و کوله‌ها برای جداسازی فضای درونی کیف از تور استفاده شده است. در برخی از ساک‌ها این فضاها زیاد هستند که می‌توان جهت مصارف متعددی از آن‌ها استفاده نمود. ساک ورزشی شرافیت نیز به گونه‌ای طراحی شده است که استفاده از آن برای ورزشکاران کاربردی باشد. همچنین ساک ضد آب بوده و برای قرار دادن لباس‌های خیس نیز مناسب است. فضاهای تعبیه شده در ساک در کل به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بتوانید به راحتی وسایل مورد استفاده‌تان را در جای مشخصی قرار دهید.

وزن بار ساک و کوله ورزشی

جدا از آن که مناسب بودن حجم ساک یا کوله اهمیت دارد، ظرفیت وزن بار هم مهم است. احتمالاً بیش‌ترتان تاکنون این موضوع را مد نظر قرار ندادید. ساک‌ها و کوله‌های ورزشی جهت حمل وزن‌های گوناگونی تولید شده و به بازار فروش عرضه می‌شوند.

شاید پیش آمده است که وزن بسیار زیادی را درون ساک خود قرار دهید، ساک پاره نشده؛ اما مطمئناً دیگر احساس راحتی نخواهید داشت. ساکی که در دست دارید، در واقع برای منتقل نمودن وزن بار بر روی بدن ورزشکار، آن طور که باید پاسخگو نخواهد بود. این موضوع به معنای همان حداکثر وزن تعیین شده کیف است.

بنابراین، دقت کنید در ابتدا بررسی کنید که حجم و وزن وسایلی که قرار است در کوله قرار دهید، چه قدر است. با انجام این کار می‌توانید ساک یا کوله بهتری را برای خود انتخاب کنید.

اگر بین دو انتخاب مانده بودید که حجم برابر ولی وزن متفاوتی داشتند، اطلاعات محصول را جزئی‌تر بررسی کنید. دقت کنید که سبک‌تر بودن یک کیف، نمی‌تواند بیانگر تکنولوژی برتر باشد؛ بنابراین پیشنهاد ما این ست که ریزبین باشید و به خوبی جزئیات کیف را مورد بررسی قرار دهید.

در فروشگاه اینترنتی sherafit علاوه بر ساک ورزشی چرم، می‌توانید برای خرید کوله نیز اقدام کنید. به هر حال محصولاتی عرضه شده‌اند که بتوانند علاوه بر کاربردی بودن، ورزش کردن را برایتان راحت‌تر کنند.

ساک ورزشی شرافیت
ساک ورزشی شرافیت

چند نکته مهم برای انتخاب یک ساک ورزشی خوب

لازم است مجدداً تأکید کنیم پیش از خرید ساک یا کوله ورزشی، لوازم و وسایلی که قرار است استفاده کنید را در ذهن خود مرور کنید. این کار کمک می‌کند که سایز ساک یا کوله ورزشی‌تان را متناسب با نیازتان انتخاب کنید. البته سعی کنید تنها اقلام ضروری را برای بردن انتخاب کنید و از بردن وسایل اضافه خودداری کنید.

READ  اسید لاکتیک در بدن

انتخاب رنگ ساک یا کوله ورزشی کاملاً سلیقه‌ای است. البته پیشنهاد ما برای افرادی که فرصت تمیز کردن ساک ورزشی خود را ندارند، ترجیحاً رنگ‌های تیره را پیشنهاد می‌کنیم. در فروشگاه اینترنتی شرافیت، می‌توانید بسته به جایی که در آن تمرین می‌کنید و سلیقه خود، نسبت به انتخاب ساک یا کوله ورزشی با رنگ تیره یا روشن، اقدام کنید.

در صورتی که قرار است تا رسیدن به محل رفتن (باشگاه و …) پیاده‌روی کنید، بهتر است برای این که راحت‌تر باشید از کوله ورزشی استفاده کنید.

ساک ورزشی برزنتی، چرم و کوله ورزشی در فروشگاه اینترنتی sherafit موجود است

ساک پارچه ای شرافیتساک پارچه ای شرافیت
ساک پارچه ای شرافیت

تا این جا نکاتی را مطرح کردیم که با دانستن آن‌ها می‌توانید تصمیم‌گیری راحت‌تری در انتخابتان داشته باشید. جدا از تمامی این‌ها، در نهایت این سؤال مطرح می‌شود که از کجا خرید کنیم؟

شرافیت می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای خرید باشد، چرا که محصولات خود را با تنوعی بالا در اختیار مشتریان قرار داده است و نکته مهم‌تر آن که در تولید تمامی محصولات از مرغوب‌ترین متریال‌ها استفاده شده است. در صفحه هر محصول نیز می‌توانید جزئیات مربوط به آن را مطالعه کنید و در نهایت بسته به نیاز خود، خرید کنید.

از محصولاتی که در این دسته هم اکنون به فروش می‌رسند، می‌توان به ساک ورزشی برزنتی، ساک چرم و همچنین کوله اشاره نمود.

ساک برزنتی از رویه برزنتی ضد آب تولید شده است و آستری داخلی آن نیز، ضد بو است.

ساک ورزشی شرافیت نیز از رویه چرم مصنوعی اعلا دو میل درجه یک است.

Sherafit از گذشته تا کنون همواره به دنبال آن بوده است که در طراحی و تولید محصولات خود، به بهترین شکل ممکن عمل کند. حفظ کیفیت و طراحی خاص محصولات، دو فاکتور مهمی است که همواره مد نظر تولیدکنندگان sherafit بوده است و بسیار خرسندیم که تاکنون توانسته‌ایم رضایت تعداد بسیاری زیادی از مشتریان را به دست آوریم.

روش های نگهداری از ساک ورزشی

با رعایت برخی از نکات، طول عمر ساک ورزشی خود را افزایش دهید:

  • در صورتی که کیف ورزشی‌تان خیس شده بود، آن را به حال خود رها نکنید. وسایلتان را خارج کنید و ساک را در جای مناسبی قرار دهید تا خشک شود.
  • از شستن کوله خود با ماشین لباسشویی خودداری کنید. بهتر است دستی و با استفاده از مقداری مایع لباسشویی و آب سرد، در صورت نیاز کوله‌تان را تمیز کنید.
  • برای آن که طول عمر ساک خود را افزایش دهید، پیشنهاد می‌کنیم لباس‌های خیس خود را پیش از قرار دادن در کوله، داخل پلاستیک بگذارید. با انجام این کار، ساک کم‌تر نیاز به شست و شو خواهد داشت و مسلماً طول عمر آن نیز بیش‌تر خواهد بود.

اگر ورزش، جزء یکی از اساسی ترین برنامه های روزانه ی شما است، پس حتما نیاز به داشتن یک ساک ورزشی خیلی خوب را متوجه شده اید. ساکی که هم توانایی حمل بار مدنظر که شامل وسایل ورشیتان می‌شود را داشته باشد و هم حمل آن آسان باشد. در انتخاب بهترین ساک ورزشی این را در نظر بگیرید که ساک شما مانند سایر وسایل ورزشیتان مثل کفش و لباس، نشانگر حرفه ای بودن شما و جدی بودن شما در ورزش است. شاید تصور کنید که خرید ساک ورزشی کار آسان و ساده ای است، در حالی که اصلا اینظور نیست.  شما باید نکاتی را در این رابطه بدانید که بتوانید انتخاب کارآمد و مفیدی را داشته باشید. ساک مورد نظرتان باید قابلیت شستشو داشته و دست و پا گیر نباشد. یعنی دقیقا نیاز شما را برطرف کند نه بیشتر و نه کمتر. در اکثر اوقات افراد در سفرهایی که طولانی مدت نیست و خصوصا برای سفر به طبیعت از ساک ورزشیشان استفاده میکنند. چراکه جا به جایی این ساک نسبت به چمدان خیلی راحت تر است.

READ  زنان چگونه بدنسازی بکنند؟


هزاران مدل کیف وجود دارد که شما را ممکن است کمی گیج کند. پس با ما باشید تا به شما کمک کنیم که چطور یک انتخاب درست داشته باشید. در درجه‌ی اول مهم است که شما برای چه استفاده و نیازی می‌خواهید ساک تهیه کنید. معمولا افراد برای حمل لباس ها، کفش و کلاه ورزشی ساک ورزشی تهیه می‌کنند. همچنین ساک شما باید قسمتی برای حمل بطری آب داشته باشد.

چه نکاتی را باید برای خرید ساک ورزشی در نظر بگیرید؟

 

1.       ظرفیت:

این که سایز ساک شما چقدر باشد، به فعالیت ورزشی شما بستگی دارد. ساک شما می‌تواند خیلی کوچک، متوسط یا بزرگ باشد. ساکی که بسیار کوچک و حمل آن آسان باشد، ظاهرا بهتر است اما باید تمام لوازمی که در باشکاه برای شما مورد نیاز است را بتواند درون خود جای دهد. به همین خاطر ساک ها در اندازه های متنوعی برای نیازهای متفاوت تولید شده اند و تشخیص اینکه کدام برای شما مناسب است فقط به عهده ی خودتان است.

2.     جنس:

لباس های ورزشی، به علت نزدیکی بی واسطه‌ای که با بدن ورزشکار دارند، بسیار مهم است که پلاستیکی نباشند و در واقع از جنس پلی استر تشکیل نشده باشد. اما در مورد ساک ورزشی کاملا برعکس است و اتفاقا اگر از جنس پلی استر باشد، در بهترین کیفیت خود است. ساک های از جنس پلی استر بسیار محکم و مقاوم است. در این ساک ها، بعلاوه ی پلی استر، از کتان های مقاوم و پلاستیک هم استفاده می‌شود. چرا که این مواد در برابر آسیب های ناشی از تابش مستقیم آفتاب مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند. همچنین اگر در زمستان باران بیاید، به علت نفوذ ناپذیری این اجناس، باران به داخل کیفتان نفوذ نخواهد کرد و لوازمتان خیس و خراب نخواهند شد. مرغوبیت آستر و رویه ی کیف بسیار مهم است پس ساکی را انتخاب کنید که این خصوصیات را دااشته باشد تا بتوانید سال های زیادی از آن استفاده کنید.

لباس ورزشی زنانه شرافیت
تیشرت ورزشی زنانه

 

3.      دوخت:

از مهم ترین بخش های ساک ورزشی شما، دسته ی ساکتان است. در هنگام خرید، باید توجه کنید دستگیره ی آن بسیار خوش دست باشد و محکم و خوش دوخت نیز باشد. اگر این‌گونه نباشد، به مرور زمان کار را برای ورزشکار سخت خواهد کرد و ممکن است در طی مسیر دستگیره از بدنه جدا شود و دردسر ساز شود. توجه کنید که قسمت های مختلف ساکتان با چسب به هم متصل نشده باشد و حتما دوردوزی شده باشد.

4.     شکل ظاهری و نحوه حمل:
READ  تفاوت پلیور و بلوز

علاوه بر تمام موارد مهمی که در بالا با هم بررسی کردیم، زیبایی ساک برای بیشتر افراد حتی از کیفیت هم مهم تر است. شما باید در کنار مسائل کیفی، به ظاهر ساکتان اهمیت بسیاری بدهید. زیرا اگر چیزی که دوست دارید را نخرید، بعد از یک مدت از آن خسته خواهید شد و مجبور می‌شوید مجددا ساک دیگری را تهیه کنید و دچاره دوباره کاری خواهید شد.

بعضی ها ساک هایی که روی شانه می افتاند را می‌پسندند و بعضی مدل هایی که می‌شود در دست گرفت را بیشتر. بعضی ساک ها قابلیت هر دو نوع را دارند. یعنی هم می‌توانید به صورت عمودی آن را جا به جا کنید و هم میتوانید آن را روی شانه ی خود بیندازید. روی شانه انداختن معمولا جا به جایی را راحت‌تر میکند. جدیدا هم مدل هایی را برای راحتی ورزشکاران تولید کرده اند که قابلیت این را داشته باشد که ساکشان را مانند کوله پشتی خیلی راحت حمل کنند. این مدل هم زیباست و هم حمل آن راحت تر است.

لباس ورزشی مردانه  را با بهترین قیمت از شرافیت تهیه کنید

 

حالا با هم به بررسی انواع و برند های ساک ورزشی خواهیم پرداخت. با ما باشید.

ساک ورزشی شرافیت:

یکی از زیباترین محصولات ورزشی در ایران، ساک ورشی ایرلز است. به جرأت می‌توان گفت این برند با برندهای خارجی مانند آدیداس، فوروارد و اوجیو و… رقابت میکند. رنگ بندی های خیلی خاص، طرح های جذاب و جابه جایی آسان، از خصوصیاتی است که این ساک را به بهترین ساک تبدیل کرده است. این محصول هم به صورت دستی هم کوله و هم شانه ای تولید می‌شود و قدرت انتخاب بالایی به ورزشکار می‌دهد. جنس این ساک از کتان درجه یک ، سخت و ضدآب است. جیب های بزرگ و کوچکی در این ساک تعبیه شده است که امکان این را به شما می‌دهد که بتوانید وسایلی که لازم دارید را جا به جا کنید. همچنین می‌توانید به صورت کوله پشتی برای طبیعت گردی و کوه نوردی هم از آن استفاده کنید. قابل شستشو بودن این محصول، کمک میکند که هم همیشه تمیز و شیک باشید. همچنین در اثر شستشو خراب نشود و از بین نرود. این ها توقعاتی است که یک ورزشکار از ساک خود دارد و برای این منظور ساک خارجی خریداری میکنند.

ساک ورزشی شرافیت
ساک ورزشی و بدنسازی چرم شرافیت
لباس ورزشی زنانه  را با بهترین قیمت از شرافیت تهیه کنید

 

این محصول، یکی از زیباترین ساک‌های ورزشی است که می‌توانید در بازار ایران پیدا کنید. طراحی جذاب، رنگ‌های خاص و گیرا و قابلیت حمل به هر سه روش دستی، دوشی و کوله‌پشتی، این امکان را به شما می‌دهد که فارغ از جنسیت، یک ساک ورزشی یا کوله‌ی شیک و منحصر به فردی را داشته باشید. این ساک از کتان سخت و مقاوم ساخته شده و ضد آب است و از استحکام قابل قبولی برخوردار است. زیپ‌های بزرگ این کیف به راحتی باز و بسته می‌شوند و به عنوان یک محصول سایز متوسط با سه جیب بیرونی و یک جیب داخلی فضای کافی را برای حمل وسایلتان داشته باشید. اگر شما با کمترین هزینه و بهترین کیفیت، بتوانید ساک مدنظرتان را تهیه کنید بدیهی است که انتخاب و خرید خیلی خوبی انجام داده اید. به ما اعتماد کنید و همین حالا برای سفارش اقدام کنید.

 

 

ویژگی های ساک ورزشی خوب

مقاله‌های پیشنهادی

keyboard_arrow_up

طراحی و توسعه توسط کاسبی