لباسهایی را که در باشگاه بدنسازی نباید بپوشید؟

انتخاب لباس بدنسازی بسیار مهم است؛ شما چه یک پیراهن جین بپوشید یا یک پیراهن راحتی اما نکاتی وجود دارد که هنگام ورود به باشگاه بدنسازی باید آنها را در نظر بگیرید. پس با ما باشید تا در این مقاله به شما بگوییم که در باشگاه بدنسازی چه لباس هایی باید نپوشید تا ظاهر شما متناسب به نظر بیاید.

لباس بدنسازی
لباس ورزشی ، لباس بدنسازی ، لوازم بدنسازی شرافیت

بوت‌ها

حتی فکر کردن به آن خنده دار است اما جالب است که بعضی ها در انجام تمرینات ورزشی بدنسازی از انواع بوت ها استفاده می کنند.  بوت ها برای گرم و خشک نگه داشتن شما طراحی شده اند نه برای دویدن بر روی تردیمل! خودتان را فرض کنید که بوت پوشیده اید و بر روی دستگاه تردمیل مشغول دویدن هستید؛ این کار موجب می شود پاهای شما بیشتر از آن چیزی که فکر می کردید عرق بکنند و پای شما به شدت بو بکند. پس بهتر است هیچ گاه به فکر استفاده از این کفش ها در باشگاه بدنسازی نباشید.

 

شلوار گنی

گر چه استفاده از این شلوارها هنگام تمرین در ظاهر می توانید مفید باشد اما این شلوارها هنگام عرق کردن حالت مناسبی ندارند و اگر زیر آن لباس دیگری نباشد قسمت های پایین بدن به شکل نادرستی قابل دیدن خواهند بود. پس بهتر است به جای شلوار گنی از یک شلوارک ورزشی استفاده بکنید.

پیشنهاد ما :

انتخاب یک شلوار اسلش مناسب و حرفه ای و یا حتی یک شلوارک ورزشی می تواند بهترین گزینه باشد. برای مشاهده شلوار اسلش شرافیت بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

شلوار اسلش

READ  لباس مخصوص تنیس بازان

رکابی بدنسازی سوزنی

این رکابی ها هم مشکلات خاص خودشان را دارند و اصلاً ما توصیه نمی کنیم که آنها را چه در باشگاه بدنسازی چه در خانه و یا محل کار بپوشید. مشکل این رکابی ها زمانی است که شما کمربندتان را می بندید که بندهای این مدل رکابی تا سینه می آیند و فقط سر سینه ها را می پوشاند و ادامه آن از نزدید ناف ادامه پیدا می کند که بسیار مسخره است. پس هیچ وقت حتی به این فکر نکنید که این رکابی را به تن بپوشانید که استایل شما خنده دار شود. 

پیشنهاد ما :

رکابی مردانه ورزشی کامفی شرافیت که با طراحی حرفه ای و رنگ بندی جذاب و جدا از همه کیفیت فوق العاده ای می تواند یک پیشنهاد خوب برای شما ورزشکارن عزیز باشد. برای مشاهده این محصول بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

رکابی مردانه ورزشی کامفی شرافیت

کفش ویبرام ۵ انگشتی

این کفش ها که ظاهری عجیب دارند کلا پوشیدنشان بحث برانگیز می باشند چه برسد به اینکه بخواید در باشگاه بدنسازی از آن استفاده بکنید. این کفش ها در ابتدا برای کوه نوردی و پیاده روی ساخته شده اند و کم کم جای خود را به جاکفشی ها باز کرده اند. در کل باید بگویم که انتخاب این کفش ها برای استفاده در باشگاه بدنسازی اصلا مناسب نیست.

شورت‌های کوتاه

حرکات با پا در تمرینات بدنسازی زیاد است پس سعی کنید از شورت های کوتاه استفاده کنید چرا که گاه با شورت های زیر اشتباه گرفته می شود و نمای جالبی ندارند. بهتر است از شورت های بلند که تا بالای زانو می رسند یا انواع شلوارک ها استفاده بکنید.

READ  انواع ساک مناسب  سفر

پیشنهاد ما :

انتخاب یک  شلوارک ورزشی می تواند بهترین گزینه باشد. برای مشاهده شلوارک ورزشی – بدنسازی شرافیت بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

شلوارک بدنسازی 

پیراهن جین

حتی فکر کردن به آن آدم را شگفت زده می کند. جین هیچ مناسبتی با تمرینات بدنسازی ندارد. این پیراهن نه برای خنک کردن طراحی شده و نه تمرینات ورزشی و وقتی که عرق می کنید این لباس عملکرد بسیار بدی دارد.

پیشنهاد ما :

انتخاب یک تیشرت ورزشی مناسب می تواند بهترین پیشنهاد باشد. برای مشاهده انواع تیشرت های شرافیت و یا خرید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

تیشرتهای شرافیت

صندل

متاسفانه دیده می شود بعضی از ورزشکاران در باشگاه ورزشی صندل به پا دارند که به هیچ وجه مناسب نیستند زیرا نه برای بدنسازی طراحی شده اند و نه محافظتی از پاهای شما در هنگام تمرینات. اما می توانید از آنها هنگام رفتن به باشگاه استفاده کنید و هنگام وارد شدن با کفش مناسب ورزشی جایگزین کنید و سعی کنید از کفشی استفاده کنید که از پای شما به بهترین شکل محافظت کند.

لباس شبرنگ

همانطور که از اسمشان معلوم است این لباس ها برای استفاده شب می باشد که هنگام دویدن و دوچرخه سواری از آنها استفاده می شود که موجب می شود وسایل نقلیه بتوانند شما را ببیند و از بروز تصادف جلوگیری می شود. امیدوارم که فهمیده باشید استفاده از آنها در سالن بدنسازی که مجهز به نور کافی است چقدر می تواند مضحک باشد.

هدست‌های بزرگ

استفاده از هدفن بزرگ می تواند هنگام تمرینات سنگین ورزشی کمی خطرناک باشد. پس برای راحتی خودتان هم شده از هدست های کوچ استفاده بکنید.

READ  تاثیر آرم بلاستر در حرکات جلو بازو

عریان شدن

ممکن است شما دوست داشته باشید بدن خود را عریان کرده و به نمایش بگذارید؛ اما در باشگاه بدنسازی بهتر است این کار را انجام ندهید زیرا کسانی هستند که دوست ندارند به بدن عریان شما نگاه بکنند. پس بهتر است یک تی شرت ورزشی مناسب بپوشید و هنگام تمرین از آن استفاده کنید.

لباسهایی را که در باشگاه بدنسازی نباید بپوشید؟

مقاله‌های پیشنهادی

keyboard_arrow_up

طراحی و توسعه توسط کاسبی