شش ست ورزشی زنانه

ست مانتو ولگ ورزشی شرافیت

کدام ست ورزشی زنانه را انتخاب کنم؟ آیا بهتر است به سراغ تاپ و شلوارک باشم یا تیشرت و لگ؟ از کجا بدانم که کدام یک به عملکرد بهتر من در حین ورزش، کمک می‌کند؟

زمانی که تصمیم به خرید یک ست ورزشی دارید، احتمالاً به دلیل تنوع موجود در بازار، سؤالاتی همچون سؤالات بالا برایتان مطرح می‌شوند. در این مطلب قصد داریم به طور مفصل انواع ست ورزشی را معرفی می‌کنیم تا در نهایت بتوانید بهترین خرید ممکن را داشته باشید.

ست لباس ورزشی زنانه که در ادامه معرفی می‌کنیم، در رنگ‌های و سایزبندی‌های مختلفی در فروشگاه شرافیت موجود هستند. می‌توانید در پایان، در صورت تمایل و نیاز خود، مناسب‌ترین ست را برای خودتان انتخاب کنید.

ست مانتو و لگ ورزشی زنانه شرافیت

نیم تنه و لگ ورزشی زنانه

ست نیم تنه و لگ یکی از بهترین انتخاب‌های پیش رویتان است. بسیاری از بانوان در باشگاه از این ست استفاده می‌کنند. نیم تنه و لگ نه تنها زیبایی اندام شما را به رخ می‌کشد، بلکه می‌تواند در طول ورزش منجر به آزادی عمل شما به هنگام تمرین باشد.

ست نیم تنه و لگ شرافیت:

  1. جنس پارچه ست غواصی طرح‌دار است.
  2. به جهت بهتر شدن کپ کار، دو طرف آن ساسون دوزی شده است.
  3. لوگو حک شده بر روی ست چاپی _ شبرنگ بوده که کیفیت بسیار بالایی دارد.
  4. به همراه ست، یک عدد مچ بند نیز به دستتان خواهد رسید.
  5. می‌توانید این ست را در رنگ‌های طوسی یا صورتی تیره تهیه کنید.

علاوه بر نیم تنه و لگ ورزشی زنانه، می‌توانید لگ‌های موجود در فروشگاه را با تیشرت‌ها ست کنید. به عنوان مثال ست کردن لگ زنانه رانا، لگ زنانه press، لگ دامون با تیشرت پومل یا لیا، ترکیب فوق‌العاده‌ای خواهد شد. البته که دستتان باز است و می‌توانید لگ را با نیم تنه یا تاپ ورزشی مورد نظرتان نیز ست کنید.

ست لایت زنانه

ما در شرافیت تلاش نموده‌ایم محصولات را به گونه‌ای عرضه کنیم که نیاز و سلیقه تمام بانوان دوستدار ورزش سرزمینمان را پوشش دهیم.

نظرتان درباره یک ست سه تیکه ورزشی چیست؟

ست‌های سه تیکه در بین بانوان ورزشکار طرفداران بسیار زیادی دارند. مهم این است ستی را انتخاب کنید که علاوه بر حفظ استایلتان، منجر به راحتی و آزادی عملتان در طول تمرین شود.

READ  تاثیر کمربند بدنسازی در حرکت ددلیفت
هودی واندر
هودی واندر

اگر طرفدار چنین تیپ‌هایی هستید، ست زنانه wonder مناسب شماست:

  1. جنس نیم تنه از فلامنت کبریتی اعلا، جنس رکابی از فلامنت طرح دار و جنس کشاله از فلامنت براش است.
  2. نرمی و راحتی، عدم آبرفت، مقاومت بالا و … از ویژگی‌های این ست پرطرفدار است.
  3. با پوشیدن این ست، به هنگام انجام هر گونه حرکت کششی، راحتی و آزادی عمل را تجربه می‌کنید.
  4. خرید این ست در رنگ‌بندی‌های سفید، مشکی، فرمی و سورمه‌ای امکان‌پذیر است.

تکه ای از ست واندر به گونه‌ای طراحی شده است که می‌تواند سینه‌ها را در حین تمرین سفت و محکم نگه داشته و به مرور زمان به بهتر شدن استایل بدنی‌تان کمک کند. کافی است خودتان امتحان کنید! حال تصور کنید که به همراه آن، یک شلوارک و هودی حلقه‌ای ست نیز به تن داشته باشید. با داشتن یک هودی حلقه‌ای، طراحی قسمتی از ست شبیه به نیم تنه و شلوارک دیگر همه چیز برای داشتن یک استایل عالی، آماده است!

هودی واندر
هودی واندر

مانتو و لگ ورزشی زنانه از دیگر محصولات موجود در شرافیت است

در برخی موارد قرار است در محلی تمرین کنید که نیاز است حجاب داشته باشید. در چنین مواردی دیگر استفاده از نیم تنه، اپ و لگ جوابگو نیست. به همین منظور به سراغ طراحی جدیدی به نام مانتو ورزشی رفتیم.

مانتو ورزشی به نحوی طراحی شده است که در عین حفظ حجاب شما، به گونه‌ای باشد که در طول تمرین کاملاً احساس راحتی و آزادی داشته باشید. با پوشیدن مانتو و لگ ورزشی زنانه، دیگر دغدغه‌ای نخواهید داشت. می‌توانید با تمرکز به انجام تمرین‌های خود در هر مکانی بپردازید.

بسته به رنگ مورد علاقه‌تان، می‌توانید مانتو را با لگ‌ها ست کنید و در نهایت یک استایل خاص و جدید داشته باشید.

ست مانتو ولگ ورزشی شرافیت

ست سه تیکه تاپ کلاه دار و شلوارک، از سری ست های خاص و پرطرفدار است

اگر حتی تصورش را هم کنید، مطمئناً به تن داشتن تاپ کلاه دار و شلوارک، استایل جذابی خواهد بود. پیشنهاد می‌کنیم ستی را انتخاب کنید که علاوه بر ساختن استایلی جذاب، در آن احساس راحتی کنید. در غیر این صورت، نمی‌توانید آن طور که باید و شاید تمرین کنید.

READ  انواع ساک مناسب  سفر

در فروشگاه شرافیت، می‌توانید از میان ست‌های موجود، بسته به حرفه‌ای که در آن مشغول هستید و همچنین با توجه به استایلی که مد نظرتان است، یکی از ست‌ها را انتخاب کنید.

از مزایای خرید ست ورزشی از جمله ست سه تیکه تاپ کلاه دار و شلوارک شرافیت، می‌توان به مواردی همچون:

  1. فوق‌العاده بودن جنس ست
  2. دوام و مقاومت بالای ست
  3. احساس راحتی و آزادی در آن
  4. داشتن استایلی خاص و جذاب
  5. و …

اشاره نمود.

بلوز و دامن کشاله دار انتخاب جذابی خواهد بود

در فروشگاه شرافیت تنها به یکی دو مدل طراحی بسنده نکردیم. علاوه بر لگ، تاپ، تیشرت و … که تا این جا در موردشان صحبت کردیم، یک مدل ست خاص دیگر نیز وجود دارد. می‌توانید از ست بلوز و دامن استفاده کنید. البته بلوز و دامنی که مخصوص تمرین‌های ورزشی طراحی و تولید شده‌اند.

ست زانانه rapid شرافیت

ست زنانه Rapid شامل بلوز و دامن با طراحی مناسب و کیفیتی فوق‌العاده:

  1. جنس این ست از پارچه فلامنت انتخاب شده است. پارچه فلامنت انعطاف‌پذیر بوده و در تنتان به شدت خوش فرم خواهد بود.
  2. نرم بودن پارچه به دلیل ایجاد حس راحتی و آزادی به هنگام پوشیدن ست، از دیگر دلایل انتخاب پارچه فلامنت است.
  3. دامن دارای چاک است و لازم است بدانید که در زیر آن به منظور راحتی بیش‌تر، لگ نیز طراحی و دوخته شده است.
  4. می‌توانید بلوز و دامن کشاله دار را در سایز دلخواه و یکی از رنگ‌بندی‌های مشکی، دودی یا سفید سفارش دهید.

ست زانانه rapid شرافیت

و اما رایج ترین و پرطرفدارترین ست، تیشرت و لگ ورزشی زنانه شرافیت است

با توجه به این که تاکنون ست‌های متنوعی ارائه شده‌اند، اما هنوز هم بسیاری از بانوان ترجیح می‌دهند از ست تیشرت و لگ ورزشی استفاده کنند. خبر خوب این جاست که تنوع انتخاب تیشرت و لگ‌ها در فروشگاه شرافیت زیاد است.

در بخش‌های ابتدایی از تنوع مدل‌های تیشرت و لگ‌های موجود در فروشگاه صحبت شد.

READ  لباس مناسب ورزش ژیمناستیک

به طور کلی از ویژگی‌هایی که در طراحی تیشرت ورزشی زنانه و لگ شرافیت در نظر گرفته شده است، می‌توان به:

  1. اندازه مناسب تیشرت: دقت داشته باشید که تیشرت‌ها نباید خیلی تنگ یا خیلی آزاد باشند. البته همه چیز بستگی به حرفه ورزشی‌تان دارد. به عنوان مثال، ممکن است نیاز به لباسی داشته باشید که در آن حرکات بدنی خود را راحت‌تر متوجه شوید.
  2. جنس مناسب تیشرت: همچنین لازم است جنس تیشرت به نحوی باشد که پس از عرق کردن و … احساس بدی در آن نداشته باشید. در این مورد، شرافیت همواره به دنبال انتخاب بهترین پارچه‌های ورزشی بوده است.

به طور کلی:

ست ورزشی را انتخاب کنید که در آن راحت بوده و بتوانید در نهایت عملکرد بهتری داشته باشید.

ست را در سایز مناسب خودتان خریداری کنید. دقت داشته باشید در صورتی که اندازه‌تان نباشد، در طول تمرینتان تمرکز کافی نخواهید داشت.

خرید یک ست باکیفیت سبب می‌شود که پس از چندین بار استفاده، همچنان سایز، رنگ و کیفیت ست مثل روز اول باشد.

در کنار انتخاب ست، داشتن جوراب و کفش ورزشی مناسب نیز مهم است. داشتن یک کفش مناسب در افزایش تعادل شما به هنگام ورزش، اثر فوق‌العاده‌ای خواهد داشت.

همه نوع لباس ورزشی در فروشگاه شرافیت موجود است

در این مقاله هدف آن بود که شش ست ورزشی زنانه را معرفی کنیم. ست‌های ورزشی که در این مقاله در موردشان صحبت کردیم توسط تیم شرافیت با طراحی و کیفیتی فوق‌العاده، تولید شده‌اند. بسته به این که در چه حرفه‌ای مشغول به ورزش هستید، می‌توانید از میان محصولات موجود، مناسب‌تری را انتخاب و خریداری نمایید.

فراموش نکنید انتخاب یک ست ورزشی زنانه مناسب، یکی از مهم‌ترین پارت‌هایی است که باید به آن دقت کنید. رنگ، سایز و … ست مورد نظرتان را به خوبی بررسی کنید و در نهایت با توجه به سایز و رنگ مورد علاقه‌تان، یک ست ورزشی مناسب را انتخاب و خریداری نمایید.

شرافیت همواره به دنبال آن است که بهترین‌ها را در اختیار بانوان ورزشکار سرزمین خود قرار دهد.

شش ست ورزشی زنانه

مقاله‌های پیشنهادی

keyboard_arrow_up

طراحی و توسعه توسط کاسبی