معرفی بهترین شیکرهای بدنسازی

لوازم بدنسازی شرافیت

معرفی بهترین شیکرهای بدنسازی

حتما در مسیر رفتن به سرکار یا باشگاه متوجه شده اید که بسیاری از مردم شیکر به دست مشغول نوشیدن هستند در این حالت شاید به این بینیشید که برند شیکر آنها چیست؟

اینکه یک شیکر خوب می تواند چه ویژگی هایی داشته باشد؟ ممکن است بارها محتویات شیکر خود را کف ساک خود مشاهده کرده باشید و بابت این اتفاق بسیار ناراحت شده باشید. یک شیکر خوب می تواند برای ورزشکار امنیت خاطر به ارمغان بیاورد و همانند تمام وسایل بدنسازی باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد. شیکر در ده سال اخیر از اهمیت زیادی برخوردار شده است به طوری که ورزشکاران از این وسیله‌ی کاربردی برای حل کردن پروتئین خود استفاده می کنند. در ادامه ی مقاله با ما همراه باشید.

لوازم بدنسازی شرافیت
لوازم بدنسازی شرافیت

شیکر چیست؟

شیکر وسیله ای است که در میان ورزشکاران از محبوبیت زیادی برخوردار است. بدنسازان حرفه ای از این وسیله ی کاربردی استفاده زیادی می کنند.شیکر می تواند آب و مکمل های مورد نیاز بدنساز را حل کرده و از آن نگهداری کند. بیشتر شیکر ها از پلاستیک ساخته شده اند تا حمل انها راحت تر باشد.

 

[button text=”کیلک کن و اون چیزی که لازمش داری رو بخر نه بیشتر.” color=”alert” radius=”99″ expand=”true” link=”https://sherafit.com/” target=”_blank”]

مهم ترین ویژگی یک شیکر خوب توانایی حل کردن مواد پروتئینی همراه با آب است. بنابراین در هنگام خرید شیکر حتما به این مسئله دقت کنید. شما بهترین اکسسوری ورزشی شرافیت را می توانید از فروشگاه اینترنتی ما تهیه کنید و تجربه ی خاطره انگیزی را برای خود رقم بزنید.

شیکر اتفاقی نوین در صنعت تناسب اندام

به وجود آمدن شیکر در دهه‌ی اخیر اتفاقی نوین در صنعت تناسب اندام است. قبل از ساخت شیکرها، بطری های معمولی توسط ورزشکاران مورد استفاده قرار می گرفت. در سال 1890 اولین مکمل های پروتئینی وارد صنعت تناسب اندام شدند. اولین پودرهای پروتئینی در آب یا نوشیدنی حل نمی شدند بلکه در نان یا سوپ استفاده می شدند. این روش بسیار سخت بود زیرا هضم پروتئین ها مشکل می شد و ورزشکاران به دنبال موادی بودند که به راحتی حل شوند و بدن بتواند آن را هضم کند. با به وجود آمدن مکمل های قابل حل، شیکر نیز روانه‌ی بازار شد. ویژگی بارز شیکر این است که به نسبت مساوی مواد پروتئینی را در آب حل می کند و ورزشکار با نوشیدن آن مواد مورد نیاز خود را بدست می آورد.

READ  برای شستشوی لباس رنگ مشکی چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

مکانسیم مخلوط کردن مواد  یکی از  ویژگی شیکر

یکی از ویژگی های بهترین شیکر مکانیسم مخلوط کردن مواد است. یک شیکر خوب باید بتواند پروتئین را با آب مخلوط کند بدون اینکه تاثیری بر طعم مواد و دمای آنها داشته باشد. اطمینان حاصل کنید که متریال شیکر شما مضر نیست و نمی تواند نوشیدنی شما را آلوده کند.شیکر خود را از یک فروشگاه مطمئن خریداری کنید و در زمان خرید حتما به اصل بودن آن توجه کنید. شما از طریق فروشگاه شرافیت می توانید بهترین شیکرها، هدبند مردانه شرافیت و کلاه شرافیت را به صورت آنلاین خریداری کنید و تجربه ی لذت بخشی را بدست آورید.

داشتن درب مناسب یکی از ویژگی های شیکر خوب

در زمان خرید حتما به درب شیکر توجه کنید اگر درب شیکر هنگام بسته شدن محکم نباشد ممکن است محتویات شیکر به بیرون نشت کند و یا اینکه در هنگام مخلوط کردن، مواد کاملا مخلوط نشوند.

توجه به جنس بدنه شیکر

در هنگام خرید حتما به جنس بدنه‌ی شیکر دقت کنید. حواستان باشد که چیزی را انتخاب کنید که مورد نیاز شماست اندازه ی شیکر بستگی به نوع فعالیت شما و میزان موادی دارد که می خواهید از آنها استفاده کنید. اغلب شیکرها از پلاستیک یا استیل ساخته شده اند اما با این وجود کیفیت آنها متفاوت است شیکری را انتخاب کنید که کیفیت خوبی داشته باشد و ضربه پذیر باشد.

بهترین شیکرها

شیکر کوکتل

این شیکر جزء بهترین و پرکاربردترین شیکر است. استفاده از این شیکر بسیار راحت است. شیکر کوکتل از سه قسمت تشکیل شده است:

  • یک بدنه‌ی ساخته شده از فلز
  • وجود یک صافی که در درون بدنه قرار دارد که توسط کلاهکی فلزی پوشانده می شود.
  • وجود درب فلزی که سبب می شود مواد به بیرون ریخته نشوند.
READ  چه رنگ هایی رو باهم ست کنیم ؟

شما می توانید مواد مورد نیاز خود را در آن ریخته و خوب تکان دهید و سپس استفاده کنید. اما اگر از یخ استفاده می کنید ممکن است صافی شما مسدود شود.

لوازم بدنسازی شرافیت
لوازم بدنسازی شرافیت

شیکر رونی کولمن

شیکر رونی کولمن دارای قابلیت حفظ دما و عایق بودن در برابر گرما و سرما است که به شما پیشنهاد می شود. این شیکر بدون لیوان است و خروج آب از آن از طریق ضامن روی درب انجام می گیرد. گنجایش این شیکر 6.0 لیتر است.

[button text=”هرچی برای رسیدن به اندام مورد علاقت نیاز داری اینجاست” color=”alert” radius=”99″ expand=”true” link=”https://sherafit.com/product-category/bodybuildig-tools/” target=”_blank”] [ux_products type=”masonry” show_rating=”0″ ids=”864,1035,42059,30604″]

 

شیکر ماسلتک مدل S16-G

اگر به عنوان یک ورزشکار در حال خواندن این مقاله هستید به شما شیکر ماسلتک مدل S16-G را پیشنهاد می کنیم. مکمل های ورزشی دارای اهمیت زیادی هستند و بدنسازان به دنبال شیکری هستند که بتواند به راحتی این مواد را در آب و یا شیر مخلوط کند. مکمل ها عموما به صورت پودر وجود دارند و سپس در آب یا شیر و یا هر نوشیدنی دیگری حل می شوند. طراحی و پیکره بندی درست شیکر می تواند تا حدود زیادی نیاز ورزشکار را تامین کند تا شما در هنگام ورزش از بیرون ریختن محتویات واهمه نداشته باشید.

همچنین محفظه ی درونی شیکر باید طوری تعبیه شده باشد که مواد به راحتی حل شوند و به صورت گلوله گلوله باقی نمانند.یک شیکر خوب باید بتواند دما را متعادل نگه دارد. شیکر ماسلتک دارای یک محفظه ی زیرین است تا بتوانید پودر یا قرص خود را در آن نگهداری کنید. ظرفیت این شیکر 5/0 لیتر است و بدنه ی آن شفاف است به طوری که می توانید مواد درون شیکر را به راحتی مشاهده کنید.

شیکر اسپایدر

شیکر اسپایدر یکی دیگر از شیکرهای موجود در بازار است. رنگ بدنه ی این شیکر مشکی است و قابلیت حفظ دما را ندارد. برای این شیکر محفظه ای برای قرص و پودر تعبیه شده است. نوع عایق این شیکر از پلاستیک است.

شیکر اسمارت

بسیاری از ورزشکاران در زمان ورزش از مکمل ها استفاده می کنند. آنها مجبورند تا قرص ها و مکمل های خود را حمل کنند استفاده از بطری های آب معدنی یا ظرف های یکبار مصرف ممکن است از لحاظ بهداشتی مناسب نباشد. اما یک شیکر خوب می تواند تمام نیازهای ورزشکار را برآورده کند و همچنین برای سلامتی او مضر نباشد. شیکر اسمارت با دارا بودن ویژگی های منحصر می تواند راحتی و آسایش را برای شما فراهم کنند.

READ  انواع کلاه ورزشی

این شیکر با ظرفیت 6/0 لیتر می تواند مکمل ها و قرص های مورد نیاز شما را حمل کند. شیکر اسمارت دارای دو محفظه است یکی برای حمل قرص ها و محفظه‌ی دیگر برای نگهداری مکمل های غذایی استفاده می شود. مواد بدنه‌ی این شیکر از بهترین پلاستیک ساخته شده است تا مکمل غذایی شما سمی نشود و سلامتی تان به خطر  نیفتد. به دلیل عایق بودن شیکر، مواد درون شیکر به بیرون نشت نخواهند کرد.

این شیکر قابلیت حفظ دما را ندارد و دارای محفظه ای برای نگهداری پروتئین است .شیکر اسمارات دارای توری و سری جدا شونده است.  این شیکر را می توانید به کیف یا ساک ورزشی خود آویزان کنید.

شیکر NO

این شیکر بدون لیوان است و جنس عایق آن از پلاستیک است. شیکر NO در رنگ‌های مختلف در بازار موجود است و قابلیت حفظ دما را ندارد. گنجایش این شیکر 6/0 لیتر است.

شیکر PRO60

شیکر پرو با ظرفیت 8/0 لیتر با یک طراحی منحصر به فرد یکی دیگر از بهترین شیکرهای موجود در بازار است. این شیکر که با داشتن و محفظه کنار هم، سبب می شود کارایی بیشتری داشته باشد. شیکر پرو به دلیل سبک بودن به راحتی قابل حمل می باشد. شما می توانید مکمل خود را همراه خود به باشگاه ببرید

جنس پلاستیک این شیکر از BPA  است، این پلاستیک مستحکم بوده و بدون هیچ مواد مضری سبب می شود شما با خیال راحت مکمل های خود را درون آن بریزید. دارا بودن ابعاد مناسب و همچنین قابلیت اتصال به ساک ورزشی یکی دیگر از ویژگی های منحصر این شیکر است. یک ویژگی منحصر این شیکر دارا بودن دو مخزن برای نوشیدن مواد متفاوت است.

معرفی بهترین شیکرهای بدنسازی

مقاله‌های پیشنهادی

keyboard_arrow_up

طراحی و توسعه توسط کاسبی